Prijímanie klienta
Máte záujem navštevovať naše zariadenie alebo by ste sem chceli umiestniť Vášho blízkeho? Tu je prehľad základných krokov ako prijímame nového klienta.
1) Kontaktujte nás
Zavolajte nám, napíšte alebo príďte osobne a vyjadrite svoj záujem pridať sa do našej rodiny.
2) Deň na skúšku
Klienta prijmeme na jeden deň od 8:00 do 12:00, aby si vyskúšal ako naše zariadenia funguje a či mu vyhovuje.
1 deň
3) Konzultácia
V prípade klientovej spokojnosti sa porozprávame o Vašej predstave ako často by nás chcel klient navštevovať.
4) Vypísanie Žiadosti o prijatie
Pomôžeme Vám vyplniť Žiadosť o prijatie do denného stacionára a poskytneme Vám všetky tlačivá, ktoré budete potrebovať od lekára a mestského/obecného úradu.
cca 3 týždne
5) Podpísanie Zmluvy o poskytovaní starostlivosti
So všetkými vyplnenými tlačivami a Rozhodnutím o odkázanosti na sociálnu službu s Vami môžeme podpísať Zmluvu o poskytovaní starostlivosti a Prijímací list.
6) Nástup klienta
Vášho príbuzného privítame medzi sebou, zoznámime ho s denným programom a poskytneme mu skrinku na osobné veci.
Financovanie
Denný stacionár je ambulantná forma sociálnej služby, na ktorú má nárok občan odkázaný na sociálnu službu. Odkázanosť posudzuje Mestský/Obecný úrad na základe Žiadosti a Lekárskeho posudku.
Samotný klient si platí iba časť celkových nákladov na túto službu.
Finančný príspevok od štátu
V zmysle § 71 ods. 6 Zákona 448/2008 o sociálnych službách
Príspevok od mesta/obce
V zmysle § 71 ods. 6 Zákona 448/2008 o sociálnych službách
Príspevok od klienta
Na základe platného Cenníka
V prípade, že klient má záujem navštevovať naše zariadenia a Mestský/Obecný úrad mu neschváli Žiadosť o odkázanosti na sociálnu službu, môže naše zariadenie navštevovať ako samoplatca. V tomto prípade je výška nákladov na službu rovná ekonomicky oprávneným nákladom.